stressig juldag // paltkoma

Idag började vi dagen med en stadig frukostbuffé.... Eller nae, två rostade mackor!
Vid halv 12 stod vi i en biltvätt och var senare påväg till farmor i Vånga. Där blev det mat, eller för mig blev det mest mackor med maaassoor med leverpastej på! 

Vid 3, efter godis och fika, så åkte vi mot lägenheten här i Linköping = hämta julklappar och ge katterna mat. Och så fortsatte vi mot Grebo = Per och Lillian, vi var där lagom till lite över 4. Då blev det julmat igen, fast jag hoppade över det då jag fortfarande var proppmätt!
Sen kom tomten och delade ut julklappar:
Erik fick:
- En deo
- En vit långärmadtröja
- En marsipangris
Jag fick:
- En vit fleece (tror att det var det iaf!) everesttröja!
Vi fick tillsammans fick en Noblesse ask.

Efter att tomten gått så blev det lite godis och sen lite fika också. Innan åtta så var vi på hemväg!

Imorn hade vi tänkt att åka till IKANO och se om de har några 37'or i de där skorna jag fick igår, och sen även kolla om vi hittar något fynd - typ en diskmaskin eller en mobil kanske? ;)
Sen vid halv 3 så blir det kalkonmat hemma hos Gittan! :D

En bild också ja....

åååh, härliga tider!



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR