manlig lucia

Idag så fick jag gå upp så häääääääääääär tidigt (och lite tidigare än då...) och så kom jag ca 50 minuter för tidigt tack vare östgötatrafiken...
Halv nio vare dags för luciatåg i mässhallen, med Oskar som lucia och någon som spelade tvärflöjt - KUL. Rast typ jättelänge innan biologin började och sen bliddere lunch.
Klockan 12 (en bit in på andra lektionen med matti - biologi) så gick Jossan och jag ut till växthuset och fixade mormors julgrupp (som jag glömde ta kort på insåg jag just..) Mamma kom och hämtade den.

Klockan tjugo i ett var vi tvugna att avbryta biologin för att de andras matte var framflyttad till 1 istället för två.. Vilket betydde att jag hade en timma dötid som jag la på att sitta och hjälpa My, Jossan och Amanda och att räkna lite egen matte.
Klockan två så var det dags för min matte, och jag blev klar med allt som vi hade att göra innan provet, som är på tisdag, på typ 20 minuter.. Fick sluta klockan 3 istället för 10 i 4 :D Vetitusan vad jag ska göra på de resterande 3 mattelektionerna som är..

När Erik och jag kom hem så upptäcker vi att kissemissarna hoppat in i tvrummet och haft kul med granen = tre krossade julgranskulor över golvet. Vi kontrollerade att de inte hade splitter under tassarna och i munnen, men vi upptäckte att Oboy hade en liten flisa inkilad mellan en tand och tandköttet - hoppas att de inte tuggat för mycket! 

Långt inlägg - HEDÅÅ!


gamla godingen!



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR