Julklappsshopping

Klockan 11 åkte Erik och jag till resecentrum och hämtade upp My, Jossan och Amanda som kom med pendeln halv 12. Vi åkte upp till Active Life och Erik köpte en julklapp till sig själv:



Snygging blev han, trots att bilderna gör att jackan ser konstig ut :( Den är mycket finare i verkligheten!

Sen så åkte han till veterinären och köpte ett nytt foder IGEN, då kissemissarna blivit sämre i magen.. Det här kan vi iaf fortsätta med efter de blivit kastrerade! :)

Jag och tjejorna trallade på och Jossan hittade MAAASSOR med grejer ^^ Vid två någon gång så gick vi och åt på donken och sen så gick vi vidare på stan. Innan fikat vid 4 så hade jag hittat en julklapp till Erik och en till mamma! Jossan hade hittat mycket, Amanda några grejer och My nada!

Vid 5 så tog de bussen hem och Erik och jag åkte till Gittan och nallade mat och gav henne julgruppen, som hon verkade bli glad över!
Kissarna blev glad över påsen som blomman varit i:


Och ett mysmongo som just nu har utökats till två:

Anonym

På A säger jag -Jätte snygg!!

På B säger jag -Söta och busiga!!

På C säger jag - Låter som ni haft en trevlig dag på stan! :))




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR