bajsdag

Imorse när jag satt vid frukostbordet så hörde jag en kisse sitta och hulka någon stans -> Oboy spydde i hallen.
Sen gav jag kissarna mat -> Oboy åt inte upp allt..
Sen så gick jag ut -> spöregn.
Sen så gick jag av bussen i köpmansgränd -> knytnävsstora, blöta snöflingor samt regn.
Idrott -> helt okej faktiskt! (Minus att Jossan mådde illa och åkte hem då..)
Bytte om -> Parfymflaskjäveln gick åt hela helvete = tiotusenmiljoner jävlaäckliga bitjävlar.  (Hah, Håkan skulle se det här inlägget -> han blev pissur på att jag svor typ två gånger under loppet av en timma?)
Växtkunskap -> helt okej där med..
Lunch -> bajsmat
Växtkunskap -> stressa galet!
Rast -> fråga Marcus om jag slapp matten, varpå han säger att vi ändå inte har någon matte idag, så det går bra.
Engelska -> Skriva uppsats, läsa bajsigt dålig bok + skriva lite om den.

Positiva saker idag:
Lämnade tillbaka en julklapp -> fick 99:-
Fick sluta 10 i 2 -> komma hem INNAN solen gått ner!
hm... Juste:
Bussen i morse -> skrattade åt en vattendroppe som rann åt andra hållet.

får se hure går att laga mat nurå!

Anonym

Hoppas oboy mår bättre!!

Synd på parfymen...

Visst är det skönt att komma hem tidigt!! :)

Love U <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR