A+

Igår blev jag lite sur när jag såg hur dåliga tidtabellerna blivit...
Imorse kom jag iaf till skolan tillsist! Hade matte och på slutet av lunchrasten kom mamma och hämtade hennes julgrupper.
På engelskan redovisade vi och på en timmas rasten gjorde jag en julgrupp till mormor som mamma ska hämta imorn :)
På biologin fick vi ta reda på vilken blodgrupp vi har - stick i fingret, klämma ut massa blod, droppa i lite anti-A/B/D och sen gegga runt. Asmumsigt? Näh, men jag fick iaf reda på att jag har blodgrupp A+ :)

Efter skolan så handlade jag på netto och sen så hämtade Erik upp mig och så handlade vi på ICA också ^^
Hem - laga mat - Erik åkte till en gocart bana.

Dags för sängen snart typ...


La´mama

Hello!

Jääätte fina julgrupper va det! Och Johan fick med en till Anneli och Pappa med :)

Undrar du varför det blir så många äääää så var det dels att jag ville understryka att de va jäääääääte fina och dels att jag spillde vin på ä tangenten en gång. Så nu ääär den jäääääte seg och lixom stannar i ner lääget. Man får gilla läääget äändå ;))Kram<3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR