23 december 2011

Onsdag - jag åkte hem till mamma efter skolan och gjorde julgodis och klädde granen, myspys! Igår så fick jag massa sovmorgon - gick upp efter halv 9! Julavslutning på Borgen - laaaaaaaaaaaame!
Sen så blev jag upphämtad av mamma och Linnea efter 12, donken, packa och sen hem till pappa med Linnea och Daniel.
Där pratade vi med pappa och sen gick vi ut och red - Anneli på Aska med Ljósbrá som handhäst, Linnea på Viska med Dufa som handhäst och jag på Gestur :D Har skapligt ont i rumpan och på knäna idag! 
Sen så åkte Linnea, Daniel och jag mot Linköping, handlade i Tallboda och sen lagade vi (eller Daniel och Linnea mest då..) mat, det blev tjurinnerlår, pommes och bea - mumsigt!


bild från 29/4 -09 ^^

Idag så blev det att gå upp efter 8 igen, äta frulle och sen åka med Linnea och Daniel till Ikano och handla det sista! Sen så skjutsade de hem mig och nu så har Erik precis tvättat klart och vi ska väl tänka lite på vad vi ska äta ikväll :)


La´mama

Riktigt mysigt va det!! :) Ridturen var säkert värd lite träningsverk ;)

Puss o kram!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR