days and days

15 juni, tisdag - vid två var jag hemma hos pappa :) Linnea och jag plockade ner fårstängsel och sedan väntade vi på Anneli. När hon kom hem vid kanske 4 eller nått så skulle vi rida. - se "15 juni, lektionen" -
Efter maten och så, så åkte jag hem till mor igen för att jag glömt massor med saker.

Igår - vaknade hos mor, låg kvar i sängen till kvart över 11 kanske, sedan började jag städa, damma och plocka och lite så :)
Åt mat, dammsög och satt vid datan. Vid halv 5 kom Erik.
Älskar dig mest, glöm inte det
Åkte till hans mamma, efter en dusch, vid 6. Åt mat och pratade.
Sedan åkte vi till lägenheten och Erik bytte kläder, sedan till maxi. Köpte maaasssoooorrr xD Kom hem vid halv 11 säkert ^^
Packade upp, åt chips och gick och lade oss vid halv 12.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR