8 juni

Igår så skippade jag att åka till norrköping. Kände ingen ork och fick sen ont lite var stans. Innan 11 kom Erik hem och han skrämde nästan slag på mig, men det gjorde absolut ingenting!
Efter det så började jag må väldigt illa och fick sedan asont i vänstra axeln. Det strålade upp i nacken och huvudet och ner i magen. Fy vad ont det gjorde. Kunde inte ens ligga still.
Nåväl, Erik var där och tog hand om mig och tillsist så somnade även jag.

Imorse ringde Eriks klocka 5. Jag hade fortfarande ont när jag vaknade, men det värsta hade gått över. Han åkte vid halv 6 och jag försökte somna om.
Klockan 20 i 8 ringde Linnea och sa att jag skulle komma in. Jag sa att jag skulle ringa mor först. Mor sa att jag kunde vara hemma, så det har jag varit idag.
Vaknat till och från men axeln är en aning bättre nu iaf.

Nu ska jag väl snart börja fixa lite smått till festen ikväll, även om jag bara ska stanna till fotot. Lite tidigt är det nog än, men något finns nog att göra.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR