7 juni

Idag så var det skola igen, närmare bestämt Gårdsfest:
Fotbollsmatch - Lärarna mötte 9orna, 9orna vann såklart :) 2-3
Mosstorpsrundan - 6 från varje klass sprang en sträcka på ca 200m var. En staffett vare alltså, 9C vann. Vi kom kanske på 7e plats av 12 lag.
Lunch
Tårtbedömning - varje klass bakar en tårta som ska vara helt ätlig (en 7:a, tror jag, blev diskade för att de använde plastmål (6)) Vår klass hade gjort två runda tårtor tror jag med maaaassor med godis på.
"Konsert" - försenat 30 min, 7orna var typ sämst? xD Åttorna var lite bättre och 9orna kunde varit bäst om de hade haft texten med sig.
Slutade 1400.

Nu har jag suttit här och skrivit maaassor, ska rensa minneskortet till kameran nu och sen kommer Erik och hämtar mig och Linnea så åker vi och kollar på folkrace i NKPG :)



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR