18 juni

När Erik kom hem från jobbet igår blev det goda nyheter staplade på varandra, vilket ledde till att jag satt - 20över 7, på netonnet parkeringen med en 50tums TV och väntade på Erik. Han hade köpt för stor TV, så den gick inte in i hans mini-BMW... I 20 minuter väntade jag, sedan kom han med en större bil och sedan åkte vi hem och bar in den. Efter 8 kom det en kille och köpte Eriks gamla TV.
Donken mat och I am legend och sova vid halv 1 :)

Idag så vaknade jag 5, somnade om någon gång efter att Erik åkt. Vaknade kvart i 9 av ett sms från Anneli. Vi skulle åka till Hööks när det öppade. Så upp och äta och sen åka.
Linnea köpte ett par skor på Odal för 1038 kr, eller Pappa Betalar ;D
Sen Hööks, hittade ett par skor för 699 (Pappa Betalar) och en tröja för 99kr.
Anneli köpte maaaassor, råhudsklubba, jacka, handskar, flughuva, läderbalsam m.m. Linnea köpte handskar.
Sedan blev det Elgiganten, Biltema och Östergyllen, sen hem :)

Nu sitter jag här och ska väl ta och diska och plocka lite snart ^^



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR