19 juli

17e juli - en väääldigt glad överraskning fick jag när jag satt här uppe och hade hur tråkigt som helst. Dörren där nere öppnas och in kommer en bekant röst. ÄLSKLING!!
Sprang ner fort gjorde jag :D
Resten av kvällen tittade vi mest på tv.

Igår så fick Erik någon impulsgrej, så vid 12 var vi i Kolmården och åkte Safariparken och sen gick vi i djurparken också. På kvällen städade jag och sen så slappade vi mest.

Idag så vare ingen bra dag för honom<3 Stackars liten♥ Han åkte iväg vid halv 6 och jag gick upp efter 6.
Jobbet: Träffade Inger. Vi skulle hälsa och det blev såhär:
Linnea och Inger hälsar: "Hej, Inger. Hej, Linnea" Jag och Inger hälsar: "Hej, Inger. Hej, Linnea". "Ojj, Sofia heter jag ju xD" Lite skratt och så men herregud vad jobbigt att vara trött asså ><
Annars idag har det varit sjukt slappt vattnade fram till frukost och sen så plockade vi pinnar och kottar och tog upp häckklipp. Linnea gick vid 5 över 2 för hon skulle till kiropraktorn. Jag fick sluta 20 över 3 :D

Nu ska jag leta mat eller någe...



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR