11 juli

Igår blev det att åka in till Himpan. Asvarmt! I början utav dagen var det ca. 28 grader, sedan steg det. Linnea red showen vid halv 1, och det gick väldigt bra och många i publiken tyckte det också :) Invigning sedan, hade minnesstund först för Hans Holmén, de planterade ett träd till minne av honom. Sedan åt vi lite mat och kollade på allt som fanns där, alltifrån boxar till disktrasor :)
Sen kollade vi på när Camilla och Stjörtnurdis red B-final i T1. De blev tyvärr diskade :( De som var fina. Jätte tråkigt var det! Efter det åkte vi hem och efter en dusch så kom Erik och hämtade mig, vi åkte till Härn och badade, minst 25 grader vare! Jätteskönt :D Sedan blev det bilträff, åkte till Kolmården där det inte var någonting. Sedan blev det att åka runtruntrunt i Norrköping = segt. Sedan hittade vi tillslut till Norsholm där racen var. Erik och jag åkte väl hem vid halv 2 eller så.

Idag gick vi upp vid 8, åt och skjöt luftgevär. Sedan åkte vi in till Himpan och vi kollade på en T2 final. (Hon ungdomen som vann, hästen = asd!!!!) Sen var det show igen, jag filmade och Erik tog lite kort. Sen så gick vi och fikade, kollade på femgångs final och sedan gick vi och skulle hitta ridbyxor till mig. Så varmt som det var så var det ett under att jag fick på mig dem! Dock så hittade jag inga som passade :/ Hade verkligen behövt ett par nya. Men jag köpte en plånbok och "en skatteuggla" med en islandshäst på. Sen så åkte vi hem.
Firade Anneli lite granna och nu sitter jag hos mor.

Imorgon blir det jobb...




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR