9 december

Helt sjukt att det bara är 14 dagar kvar till julafton?!
Ah!
Idag har det varit en lite uppochner dag. Först så trodde Marit och jag att vi skulle få ett stort fett IG på FEK-redovisningen. Vilket visade sig bli ett VG!
På tyskan blev jag lite förbannad (som vanligt när man tänker tillbaka på den här veckan med Malin och allt...) på uppgiften vi fått. Kommer aldrig klara av den. Någon som kan Svenska och flytande Tyska som kan hjälpa mig?
Näh, troddela det.
När jag kom hem så diskade jag 2-dagars disken. (Kunde ju inte igår eftersom det var stopp i avloppet. Heheh, Linda ;)) Och sedan så läste jag 3 kapitel i min svenska bok. Så till helgen borde jag väl kunna skicka in skiten så jag kan fokusera på samhälls provet som är på måndagen.
Nu blire mums med risgrynsgröt och myspys med älskling <3
Linda

Bra jobbat med boken! : )Du kommer säkert kunna lösa tyskan med. Det brukar du ju göra. ; ) Hoppas morgondagen blir bättre och du slipper bli förbannad. Haha. Känns lite konstigt att det typ är min blogg det här. Haha. Jag är ju typ den enda som läser. Haha. : )




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR