28 augusti

jaah, skolan har varit helt okej.
Igår så åkte jag Linköping runt med Linnea och Erik för att leta mobiler xd Hittade en till Linnea tillslut, i Norrköping ^^
Idag gick Erik och jag upp tidigt, han skjutsade mig till Norsholm och sedan åkte han vidare till Loftahammar. Jag åkte med Anneli och Linnea in till Himmelstalund för att sitta domarsekreterare. Kallt var det, hade ju vaknat upp kl. 06:00 och hade vääääldigt ont i halsen. Och det blev ju inte bättre under dagen kan jag ju säga. Satt hos domaren från 9 till 12 iaf, sen kollade jag på när Anneli, och alla andra jag kände, tävlade. Anneli startade i 3 klasser och kom till A-final i båda. Elgur är såååååå snygg :D
Vid 4 var vi hemma igen, Linnea och jag tog moppen till mor och nu sitter jag här uppe. Ute på altanen sitter Klasse, mormor, mor, Peter, Bertil, Lollo och Andreas. De har nog precis ätit upp alla kräftos. Uäk!

aja, hedå

ps. saknar min älskade pojkvän ds.
Anonym

Kräftor smakar inte uäk. Kräftor smakar mummms! :)

Krya på dig!!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR