17 augusti

Igår åkte mor, Peter och jag in till stan och kollade på bilar, först en Dodge och sen en PT. PT'n var asfuuul! och Dodgen dög faktiskt :) sen åkte vi till Zetterbloms bil och kollade på bilar, ofc. Vi hittade en Citroën på direkten, en liten C4, automat disel :) Vi provkörde den, och helt plötsligt skrev dom papper :D
Sen när vi kom hem så kom mormor och Maria, mormor tonade mitt hår och så åt vi och sen åkte dom hem :)

Idag så har jag inte gjort så mycket, kollat på tv och packat. Sen kom mormor vid 3 och då åkte mormor, mor och jag till banken och öppnade ett sparkonto. Sen åkte vi till Linköping och fikade i Erik's lägenhet och väntade på att han skulle komma hem.  När han kom hem så gick mormor, mor och jag till ica och köpte lite saker. Sedan tog vi tid på hur långt tid det tog till skolan.
Nu har Erik lagat mat, ätit den och nu ska jag sätta mig i soffan bredvid honom :)

SKOLA IMORGON.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR