27 april

Igår blev det att slappa mest, eftersom jag inte mådde så bra. På kvällen blev det att kolla på The Proposal, segis film..

Imorse vare assegt att komma upp >< Annars i skolan gick det ganska bra på slöjden och båda nopassen var såklart assega...
Idag:
Sen efter skolan så åkte vi hem en snabbis och Linnea och jag tog sedan 13.55 bussen in till stan :)
Där gick vi lite själva först, sen kom mor till 3 kanske. Mötte upp Maria och mormor på apoteket halv 4 och vid 4 var vi på vårdcentralen helt peppade inför våra sprutor! (oj vilken lögn) Det gjorde ondare idag än förra gången xd
Sedan gick vi på stan lite mera, och vid halv 6 åkte mor och jag till Kungsgård - vilket är ett kapitel för sig:

Kungsgård
Det tog ett tag innan vi kom dit, eftersom vi inte hittade. När vi väl kom dit så gick vi runt och kollade dörrar, om det fanns några öppna. Vilket vi inte hittade.
Jippie sa jag, och så åkte vi hem.

Nu är jag hemma, tog en svänga på Gohliat förut. Asbra går han :D Och så väntar jag på min älskling

Det jag köpte:
Grå "skinnjacka"- 359kr från VeroModa
Rosaaprikos tunn munkjacka - 99kr från VeroModa
3 par trosor - 149kr från VeroModa
2 paket hårfärg - 176kr från Cubus
Deo - 79kr från Cubus
Ansiktskräm - 40kr från Cubus.

902 kronor fattigare alltså :)



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR