10 april

8 april, torsdag - uttråkad som bara den, sedan kom Erik på kvällen :)
Igår, fredag - Erik och jag åkte till Finspång för att bowla. Var tvugna att vänta i 30 minuter först och jag inledde allt med att göra en strike. Sen ledde jag med 40 poäng och sedan hamnade jag i ett underläge på 200 poäng. Det slutade med att Erik vann med 100 poäng mer än mig. (:
Sedan åkte vi till Skärblacka och köpte pizza. Jag stod ju för maten också, snäll som jag är :)
På kvällen möste vi lite, film, pucko och äckliga ostbågar.

Idag, lördag - vaknade, åt, åkte in till MediaMarkt och köpte Monsters vs Aliens och Paranormal Activity. Sedan såg vi på den sistnämnda, asbra varen :D Sen åkte älskling hem :(

Nu - SPEEEEEEEELAAAAAAAAA !

En liten bra låt med härliga små röster:




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR