in the city, we don't like it at all

Igår blev det Idol och typ.. sova :D

Idag blev det att åka hem till mor för att lämna moppen, sedan tralla till Mårn för att ha idrottsdag där. Började med brännboll, vann en match av 5? Sedan volleyboll, men Elin, Linnea och jag var tvugna att gå hem och äta då. Så vi var ju inte med. Sedan orientering, jag gick med Elin. Gick faktiskt väldigt bra. Lite strul vid 5'an och 7'an men det var ju inte direkt som med molly ;)
Gick hem till mor och typ åt, glodde tv och sedan packa lite för att brumma hem till pappa. Läst i gymnasiekatalogen lite, gosat med tissen och fodrat hästarna.

Nu skall jag duscha av mig allt damm, sedan blire äta och Idol!

Imorgon blir det vanlig skoldag med en muntlig redovisning i engelska och så får vi reda på svenska uppsatsen.

ciao.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR