you are what you are

Måste bara berätta vad jag gjorde idag;
Vaknade halv 7, kände mig allmänt förkyld.
Kom till skolan och typ.. var flumm kan man nog säga. Helt snurrig och jätteskum.
Vi började med bild, vi skulle göra.. ett hörn? Efter som jag inte ens kunde göra raka linjer med linjal så gick det ju inte strålande.
Tyska efter det sen då, glosförhör som kändes som prov :o
Efter tyskan så tittade vi på film med 9B, det var the patriot. Som om man inte har sett den tusen gånger innan då? :o Jag och Emma satt iaf och skrattade åt alla blodscener, medan Josse och Elin blundade.
En kort rast, som jag var lite skum på. Skrattade åt ingenting typ..
Film igen, inge kul i filmen.....
Lunchrast, pannkakor. Och då började jag skratta åt en mattant, gå runt lite i matsalen, skratta åt mig själv som går runt i matsalen, skratta med de andra som skrattar åt mig som går runt i matsalen och gå in knäckebrödsbordet.
Resten av rasten och början av lektionen tillbringades på en bänk med Maria, Elin och Jessika. Sen ringde jag mor så att hon kunde komma och hämta mig. Sa till Micke att jag skulle åka hem, och då sa han
"Det ser ut som om du har ätit dom där svamparna från Kenya som man inte ska äta." - jag såg alltså hög ut.. Och jag kände mig lite sådan också ^^
Klockan var då 20 över 1 och jag hade varit sådär konstig i 6 timmar.

När jag kom hem så lade jag mig för att läsa, sedan somnade jag en stund. Eller från typ 3 till 6.

Nu har jag skit ont i huudet och troligen feber.

ciao





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR