so true

Smart som jag är tog jag bort allt jag skrev ><
Men igen då;

Hos Maria gjorde vi chokladbollar (tjock som jag är åt jag 8 stora, hon kanske 5?!) Till det såg vi på Bamse :D
Jag valde även ut 4 filmer - VHS.
1. Pretty Woman - aldrig sett !
2. Kärleken checkar in
3. Titanic - inte sett hela
4. avsnitt 19 - 24 av Julens Hjältar. Nivet adventskalendern som gick för många år sedan? (Hittade inte de första avsnitten..)

Jag är helt inne på äldre serier - speciellt adventskalendrar - och filmer och tecknade filmer också.

Nästa gång ska jag låna Diselråttor och sjömansmöss och så Ronny och Julia.

Jag känner att jag inte alls kan skriva idag hära.
Så jag får gå ner och chilla med cashewnötter med smak av sourcream och onion :D

ciao




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR