I don't think I know you. Don't think I ever will

Vaknade kvart över 3 och sedan 5 i morse, och då var jag så där superpigg. Men sedan när väckarklockan ringde vid halv 7 ville jag inte alls. Mor kom in vid 10 över 7 och sa att det nog var dags att gå upp. Och det gjorde jag 10 minuter senare, när det var 20 minuter kvar till vi skulle gå till bussen.
Jag var lite lätt stressad.

Klassråd - fick reda på att Micke faktiskt sagt upp sig från skolan, känns ju asbra.. eller nae
Svenska - vetifan vad vi gjorde egentligen.
Matte - fick reda på proven, max poäng var 25, G = 10, VG = 15, MVG = 20. Sofia fick då 11, och nu tycker hon att hon suger på matte.. Började även med kapitel 2, typ att jag suger på det också?!
Idrott - hade teori med B, gick igenom Ergonomi.

Lunch

SO - kommer inte ihåg, men det var väl att typ skicka låtar och få tillbaka provet. Fick G. (var ett G-prov)
Tyska - gick igenom lite till provet nästa vecka. Jag var väl den som jobbade ^^

Sedan nu har jag bara ätit och ska vällanna ta och duscha nu och sedan sova.

Långt inlägg det hära, men jag har fått lite bilder från prao'n;

Isa och jag

Eir och jag

Eir och jag - sadeln sitter vid öronen.


ciao



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR