hey, my name is Bob

Igår så kom Ida hem till oss, innan jag hade duschat. Senare vid 10 eller så kom Erik och Rickard också. De stannade till lite över 12 kanske? Vi tittade på någon sjuk film på 6:an. Somnade vid halv 2.

Idag så vaknade jag halv 1!!! :o Helt otroligt. Det var också strömavbrott på morgonen, och det höll väl i sig till kanske 3? Så från 12 till 15 är det ju 3 timmar.
Annars har jag bara hunnit med att titta på när Anneli skulle fånga Tvistur i hagen, inte hans snällaste dag idag kanske. Sedan red jag och Linnea lektion för Anneli i paddocken. Jag red på Aska och Linnea på Ljósbrá.
Det gick ganska bra, lite krångligt bara..

Nu sitter jag hemma hos mor och är hungrig ;s
Johan frågade om jag ska följa med och lämna mor och Peter i lkpg och sedan äta på donken.
LOCKANDE :D

ciao




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR