head down, it's close

Two me coming together and separating as I moved backwards and forwards from lie to truth, together again, and apart.

Skolan var seg.. På IUP'n var Peo där och pratade om gymnasieval. På tyskan tittade vi på porrfilm xd
Och på bilden behövde jag inte göra något förutom att välja en bild.
Sedan åt jag, Sonja och Elin. Fast när Irene - min lärare - spottade i min mat, ville inte jag äta längre.. Sen vare halvtimmes SO - gjorde ingenting.
Sen vare riktig lunchrast, jag var hungrig igen men det fanns ingen mat kvar.
På den långa SO'n så gjorde vi ingenting till en början, sedan redovisade jag inför en liten grupp.
Sedan så typ, Elin var tvungen att gå på toa nere vid omklädningsrummen. Och då så fick hon papper under skon, och det såg jag när hon skulle gå ut och upp igen. Och jag började såklart asgarva, och så upptäckte Elin det också. Så vi skrattade tillsammans. Jag knäckte ryggen då XD
Efter det var det en NO lektion, lärar'n skulle ha 'prov-elever' i ett klassrum och andra elever jobbandes i ett annat. Jag var i den sistnämnda gruppen, fast det var bara jag och töntarna där. Alla hade typ åkt hem.
Sedan kom elin och vi satt och muppade oss ett tag :D
Sedan gick vi (;

Nu ska jag sitta här och muppa, här hemma och typ muppa.. somsagt. Jag är tråkig. alla andra är tråkiga.

ciao



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR