for the sun

Skolan var seg idag även om den gick snabbt, började med syslöjd då jag sydde fast luvan på min vinterjacka. På NOlaben hade vi vikarie, hon hette Pabloa - kanske. Hon kom från Spanien och typ.. pratade inte svenska, utan bröt massor på spanska och ytterst lite på engelska. Man ska inte klaga, hon hade det säkert jätte svårt. Men inte kul att sitta av lektionerna när man kunde kanske lärt sig någonting eller kanske varit hemma och gjort något kul.
Lunch och sedan sista timmen hade vi hon igen, när Linnea skrivit klart ett prov gick vi till Marie och lämnade det sedan fick vi åka hem ;)

Hemma så.. började det regna, Linnea fick ryck och började städa. Jag plockade ur diskmaskinen och typ.. Hälsade på min pålle, han blev kastrerad idag. De fick iaf gå ut ett tag, sen får vi se om de ska in igen.

ciao



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR