be that someone, let go

Igår glömde jag nog att säga att min moppe typ var jättelustig och typ dog hela tiden..
Imorse fixade pappa med den innan vi gick ut, och när jag kom ner så stod han och gasade massor. Och då lät den ju bättre, men sedan när jag skulle åka så höll den på att dö flera gånger. Så då fick Linnea skjutsa mig istället. Vi kom typ 5 minuter försent bara ^^
Vi började med arbete, det typ sög. På hemkunskapen lagade Elin potatismos á la spya till mig. På elevensval satt vi bara och läste.
lunchen var jag fett trött och typ somnade i matsalen xd Sen vare engelska, och då skulle vi haft oförberätt prov, men det slapp vi i a klassen. För vi skulle visst ha information från Himmelstalunds gymnasiet. Tråkigt värre, men roligare än prov. Även om vi ska göra hörförståelsen imorgon och sedan läsförståelsen på fredag så var det typ skönt :)
matten var vi i helklass eftersom Therese var sjuk. Var tvungen att hjälpa Linnea och Elin så det var lite jobbigt xd och jag skrattade åt massor xd Annika var typ jätteseg, och för att få hjälp var man typ tvungen att vänta i 40 minuter..
När Linnea och jag skulle hem stod fabbe och massa där nere, och då ville inte hon åka xD Men jag tvingade henne efter ett tag :D
Och jag var fett uttråkad, så jag typ tittade på mätarna hela tiden, och Linnea blev fett irriterad xd

Nu ska jag ner och provåka min moppe och sedan fodra (;

ciao




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR