TJALLA LA LA LA LA LAAA !

MVG, MVG, MVG!
Jag är så jääääävla G L A D ! ! ! :D

Fick reda på att jag fick MVG på tyskaprovet idag! Totalpoängen var 98, mvg var 91 och jag fick (han trodde eftersom puckot inte hade skrivit upp det utan bara strukit under mvg på provet.) 92.5!

Inte så mycket, men ändå!

Annars såg dagen ut så här:
Klassråd - dampis på mig :D
Svenska - jodå...
Matte - pretty good.. eller NOT
Idrott - hurtig som jag är gick jag med Linnea och Elin till Anita's.
Lunch - smulkungen härå (;
SO - Annika fick dampet on little me and my sister Mrs Svamphead (a) xd
Tyska - Leroy och så typ få reda på prov, slappt like hell!

När vi klivit av bussen sa jag till min käära syster "Åh, förlåt jag såg inte förrän nu att man skulle låta småbarnen gå av först"
Fick en smäll i bakhuvudet då (a)

HIHI !

nu ska jag fira med mat och dusch, LYX yoo!

ciao



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR