so siiiick !

SJUK skoldag, alltså!

1. Jag lyfter bänken med magen på so-lektion, linnea och jag = asgarv.
2. Linnea ramlar i trappen, elin och jag = asgarv.
3. Elin, Helén, jag och ordet sandpapper = en sofia som ligger på golvet och skrattar.
4. "Frieriet" utanför skolsyster mellan mig och 'bävernäsa' som inte kom upp xd 
5. Fladdermus + linnea + jag = sofia hoppar och tjuter av glädje för att den är så söt när den flyger över våra huvuden och linnea stampar äcklat och springer sin väg.
6. Sofia hickar och börjar därför skratta för att det klickar åt huvudet. Det lät såhär:
*hick*, *hahahhahahahah..*, *hick*, *hahahhahah* o.s.v.

Det var bara en nypa av allt som hände idag, väääldigt mycket skratt var det iaf. Men lektionerna var typ såhär:
IUP - idrottsprov, jävla skit gick det
Tyska - fiiilm
Bild - måla och lite färgkrig :D
Kf-tid - få kexchoklad och skriva utvärdering.
SO - göra frågor.
Lunch - mys och partie i matsalen ;)
SO - frågor och 1'an på listan över.
rast - nummer 2 på listan
NO - besök utav Micke som förklarade massor om varför han inte går kvar. Sedan är det nummer 3 och 4 på listan.

På hemvägen när vi går är det 5 och 6 på listan.

Jo, nu ska jag sluta vara jobbig och typ.. Lugna ner mig några hekto. :D

ciao



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR