real sick.

Igår tittade jag på Idol, fyfan för att Rabih åkte ut! Fyfan asså!
Men annars idag vaknade jag vid 9 av att klockan ringde. Och att jag var vääldigt täppt, så nu har jag alltså gott och blivit sjuk. Ont överallt har jag, men det blir väl bättre.. Någon gång.
Tråkigt bara att det blev nu när vi är lediga till tisdag..
Nåväl, gymnasiemässa idag:
Kom väl in till 11, gick och kollade på ALLA gymnasier. Fast lite extra på REAL, Himmelstalund och typ John Bauer. Eller alla kom ju liksom fram och sa någonting (vilket var sjuuukt jobbig ibland ><)
Kände igen ett par tre stycken också, och en hade verkligen förändrats, Emma var ju tvungen att säga vem det var :o
Shit var förvånad jag blev.
Vid typ 1 var vi väl klara och så åkte pappa, Linnea och jag till Jula och köpte grejor.
Sedan Supermarket och köpa mat och nötter :D
Nu ska jag gå ner och leta mat.

Ciao



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR