*rubrik

Igår firade vi ju Johan, vid typ 9 eller nått åkte jag hem på mopeden. Gick typ och la mig direkt, eller jag somnade iaf efter 11 trorja.

Idag gick jag upp för att fodra. Såhär går det till om man är jag;
1. Klockan ringer 07:50
2. Man hoppar upp ur sängen medan man slänger på sig ett par byxor och stänger av larmet.
3. När man strosar ner för trappen, fast på ett snabbt sätt, se till att inte slå huvudet i tavlan som hänger på mitten av väggen.
4. Öppnar dörren, försöker att ta sig fram till hundens matskål för att se om hunden fått mat. Helst utan att snubbla över hunden själv som springer runt benen.
5. Snabbt ut, slänga på sig en jacka, ropa på hunden och ut fort innan man somnar stående.
6. Se till att hålla iaf 3 meter ifrån trädet på stigen, annars kan man ju få en gren i ansiktet..
7. När man sedan gått och hämtat skottkärran ska man se till att ha ögonen öppna när man går ner för nedförsbacken som sluttar mot hästarnas elstaket. Annars kan man ju få sig en liten stöt.
8. Se till att ÖPPNA grinden när man går in.
9. Bli attackerad av 5 stycken H.H. (Hungriga Hästar)
10. Försök nu att tralla bort till nästa hage, gör om punkt 6 & 8 för att bli överfallen av 2 H.H till.
11. Ställ tillbaka skottkärran, gör om punkt 6 ifrån andra hållet.
12. Släng av dig jackan på hunden och försök inte att somna påvägen upp mot sängen.
13. Somna om.

Nu kurrar min mage, så jag ska ner och äta och titta på Blue water high (a)

hulleda



Klart att man inte är nervös inför imorgon.
Det är bara femgång och stilpass som man blir nervös över.


Gestur och jag på uttagningen






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR