walking on sunshine

Igår när Anneli kom hem, efter en massa timmar efter det att hon kom hem, så gick vi ut och letade efter Dropi's huva. Den var nere bland stenarna där jag inte tittade kvällen innan. Sen så.. Red Anneli och jag tog en liten hafsig tur på Gestur som jag var - mjukis och linne. Och när jag skulle sadla hittade jag inte någon vojlock, och när jag tränsade så orkade jag inte knäppa nosgrimman. Men utan varken ridbyxor, vojlock eller nosgrimma gick det bra - trots att det var halv storm ((: Efter det så kom Linnea hem och vi (Anneli också) gick och hämtade hingstarna som Anneli verkade hovarna på. Tvistur var jätteduktig! Även om han inte stod blickstilla, men vem gör det egentligen? En framgång är trots allt en framgång. Dropi var väl också duktig (a) Handlade också och träffade snygging & Sonja (i samma person?!)

Idag vaknade jag fem gånger eller nått, men eftersom jag fortfarande inte ids att gå upp så gick jag upp jättesent.. När Linnea kom ner tittade vi på 'tecknade pärlor' och bara läste. Sen efter mycket så kom Anneli hem, efter ett tag satt hon och jag och nördade World Fengur (islandshästsida där praktiskt taget varenda häst finns registrerad.) Tvistur har 106 i BLUP! Sen gick vi tre ut och red. Anneli och Linnea på Mánadís och Aska red i skogen för att plocka svamp. Jag tog Gestur på en liten tur här hemikring, ner till vägen och upp igen för att nöta paddocken :)

Nu är jag hungrig och ska'la försöka hitta Maria på någe sätt ^^


tjing





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR