otursdag

Igår blev det att slappa hela dagen, gristrött var jag.
Och när jag väl låg i soffan och var påväg att somna, kom pappa och tvingade mig med till Ann-Jeanette (?) och Stibbe för att märka föl. Supersöta var dom, och jag förälskade mig i Silja - ett skäcksto. Sam, deras Finska Lapphund, var också jättesöt. Och så deras Australenska (?) katt, som var jääättelång. =)
Efter det blev det att åka till Skärblacka och fira Martin ^^ Det var lite kul sen i bilen också (a)

Idag har jag bara vaknat, ätit och klippt gräset. Det gick ju inte så jättebra.. Allt gräs samlades under och så körde jag på stenar och så orkade den inte uppför en uppförsbacke ^^ Nåväl, det är klart nu.
Så snar ska jag äta igen och så ska jag ta och rida. Och kanske rida eller åka upp med moppen till Granmyra en svänga.


Tjullehå





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR