or leave the lion here

Idag har jag varit i Ingelsta och shoppat lite (; Trots alla 'populära' ställen hittar jag alltid, typ, bara kläder på Lindex, H&M och Vero Moda/Vila.
Eftersom inte Vero Moda fanns där, hade nog annars tänkt att testa de eftertraktade jeansleggings.
Men iaf, på Lindex hittar jag bara jeans typ. Så jag hittade ett par mörkbruna, 399, och ett par ljusblå, 499. Köpte de förstnämnda för att mor bara hade lite pengar. Ska in och köpa de ljusblå imorgon själv. Älskar dom verkligen ! Juste, Peter hittade en jeansklänning som jag provade, bara för att han tvingade mig.. Och han tyckte att jag skulle köpa den och ett par leggings eller tights. Men icke då, föreställ mig - jeansdrottningen - i en KLÄNNING ! :O Funkar bara inte..
H&M hittade vi massor med lila linnen och tröjor. Köpte 3, ett längre linne med en påfågel på, en helt lila tröja och ett mörkare lila linne :)

Nu vet jag vad jag ska ha på mig imorgon !

hadå





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR