love comes around

Idag gick jag upp 9, tänkte väl egentligen komma upp 8.. Nåväl, annars idag har vi vägt hästar, Gestur har gått ner 13 kilo på en månad. Från 379 till 366, allt tack vare mig och hans tunna diet. Eller mest mig (a) Aska hade dessvärre gått upp 14kg. Sen vid halv 2 red Emma och jag ut! <3 Nice vare. Efter man kommit hem så kom Maria till mig, vi spelade kort och gick upp till hingstarna och tittade sedan på alla andra pånnisar. Sen spelade vi kort igen. Hon åkte hem vid 5 eller så. (: Efter att regnet hade lugnat ner sig skulle jag ta moppen hit till mor. Men det är någe knäppt med gasen, så den där hela tiden.. Jag kom iaf hit, utan att störa dikena. Och nu har jag ätit och I say: UNDERHÅLL MIG!
tjello

         





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR