it's a beautiful day !

Igår blev det lite.. nejgud, jag kommer inte ihåg vad jag gjorde xd
Jojuste, jag åkte ju till Norsholm och gick ponnyridning. Kanalen är min vän när det är varmt. När vi kom hem blev det slappt, vid typ 6 eller så, red Anneli och jag ner till Granmyra på Ljósbrá och Elgur. När vi kom dit slog Anneli på två tappskor, en på Silfurdís och en på Blossi. På hemvägen bytte Anneli och jag häst, så jag fick rida Elgur istället. Han är lite rolig :) På kvällen blev det film med Anneli, mitt i den kom Johan och Linnea hem - bror har ju klarat kortet. Ett bakdäck hade visst fart av när han kört i nittio. Linnea sa att det var 'lite läskigt'.

Idag gick jag upp 10. Framtills nu har jag bara ätit och tittat på tv. Sen ska jag väl ut och titta till hingstarna och se om de har varit lika duktiga idag att behålla huvorna på sig :)


puss. (;


h-h-havremoppe
pojken min


Vad kul:)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR