i'm yours

Idag blev det ju in till Himmelstalund. Tog massa kortAnneli, Camilla, Anki och Therese. Men också på Frida, Filip och Emilia, men det var ju inte lika många. Härliga låtar var det, som:

'salami-låten' jag hittan tillsist :D
(om ni inte ser så tycker jag att ni ska ta och söka på "salaam-e-iscq - sonu nigam" den är bäst!

Anneli kom vidare i 3 B-finaler och så var hon med i femgång som det bara var 4 startande i. Där kom hon 4'a. Och så Stilpassen också, men där blev hon diskvalificerad för att den enda godkända tiden hon hade fick hon tre nollor i poäng. Synd bara att jag missar när Therese, Camilla, Frida och Filip rider A-finaler.. Hade varit kul att se annars.

Annars imorgon blir det ju att fota på tävlingen (har kommit på att jag ska spara massor med pengar och sedan sälja min gamla kamera och köpa system, men det lär ju ta några år.. Så då får man plocka fram valpögonen!) Efter tävlingen, kommer väl komma hem runt 1, ska jag slappa och sedan åka hem till mor och redigera bilder och skicka runt till de som ville köpa.
Nu ska jag.. göra någe.

ciao


årets tölt-bild blev på Therese Windisch - Tigur Från Smedsby




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR