i know that you feel me somehow

Idag vare ju första dagen i skolan, och efter den otroliga jobbiga natten är det ett under att jag kom upp överhuvudtaget! Det var hursomhelst kul att se alla igen, och skoldagen började som alla andra nya terminer med att sitta och lyssna i klassrummet på lärarnas eviga tjat om 'nya tag'. Jo - askul förstås. Fick ut lappar, nycklar, 'busskort' (vilket var papperslappar för att de riktiga hade inte kommit ännu), mappar och massor av info om caféterian och lite om prao'n. Efter lunch var det långpass i SO, en timma och en kvart. Sådär jättekul igen. Och efter det var det tyska med Axel, som jag tyckte var bra ändå. Vi kommer nog lära oss massor.
Sen efter skolan och lite fika blev det in till Ingelsta igen för att köpa de dära asheta jeansen! De är mina nu <3 Och så blev det ju lite annat, eftersom Linnea var med.

Men nu ska jag sluta att vara sådan häringa positiv-sak och berätta lite.. aah?
- Elin och jag ska stå i Caféterian imorgon, askul. Eller kanske inte, eftersom jag är mästare i att skämma ut mig själv.
- Sjukt trött är jag och illamåendet växer, och hoppas att det går över till imorgon tillsammans med det onda i halsen och den täppta näsan.
- ajuste, sa jag att vårat schema suger?

nu skall jag sova, orkar inte duscha eftesom jag ändå ska sitta under disken hela dagen imorgon (om jag går till skolan)


hadet, bättre än jag





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR