Länge sen!

(Sjukt fult ord, länge...!)
 
Och med den inledande parentesen säger jag hej! Sist jag skrev något vettigt och informativt var den 24 september, och nu är vi inne i oktober!
Tänkte bara uppdatera lite om vad som hänt och vad som komma skall;

  • Har haft 3 veckor praktik på skolan i växthuset, kul faktiskt! Bland annat satt upp ett staket, sått ca 3000 penséfröer (42 brätten) och varit på Elmia Garden nere i Jönköping.
  • Drömt om mat konstant och vaknat upp med en väldigt öm käke.
  • Gått ut på krogen för andra gången i hela mitt liv, första gången i Norrköping.
  • Missat mössprovningen och har sedan dess försökt lista ut vilken storlek jag ska ha på mössan.. Går inte alls bra faktiskt!
  • Köpt en ny lampa till vardagsrummet:
  • Varit med Erik på jobbet och irriterat lite bilförare:

  • I morgon börjar skolan igen, känns sådär!
  • Grey's Anatomy börjar på onsdag - klockan 21:00 i 5:an, MISSA INTE DET!!!
  • Torsdag morgonen tillbringas på Käkkliniken där jag får reda på provsvaren och en allmän koll bara, spännande!
  • På fredag fyller Erik år och det ska troligtvis firas här hemma med en väldans mycket folk!
 
Nu säger jag byebye för denna gången!
 
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR