1 november

Ja, nu var vi inne i mörka november! Inte för att oktober har varit speciellt ljus, men det lär väl inte bli bättre nu menar jag.

Höstlovet började i fredags efter att jag hade haft utvecklingssamtal. I helgen så gjorde vi ingenting speciellt och i måndags så satt jag mest framför TV'n och åt Ben & Jerrys. Fick även reda på att Johan fått en slägga i huvudet och varit inne på akuten för att sy!
tisdagen så pluggade jag matte mellan 10 och halv 12 och vid 2 kom mamma och Linnea och hämtade mig. Åkte till Tornby och köpte skor, jacka och slips. Mellanlandade här och matade katterna innan vi for vidare till Skärblacka.
På kvällen så hjälpte jag mamma med att göra köttfärsbiffar, mumsigt blev det!

Igår blev det begravning klockan 2, väldigt fint var det!
Vi kom hem strax efter 5 så jag tog 20 i 6 bussen hem. Tänkte vad skönt det skulle bli att få slänga sig ner i soffan och bara mysa under en filt.
Öppnade dörren och en väldigt illaluktande doft slog emot mig, katterna såg ut att vilja sjunka genom golvet så mycket som de skämdes. Sneglade lite till vänster och såg att toadörren var stängd. Satan.
Tände alla lampor i lägenheten (skorna på ofc), 2 bajshögar MEN VAR ÄR KISSET???

Fick stänga in katterna  på toan och sedan började vädringen och saneringen. Svabba golvet för att få bort det värsta, sedan dammsuga (hittade en kissplats - i en kartong som de har som leksak) och sedan köra med H2O-moppen (utvärdering kommer så småningom!) över alla golv och mattor.

Nu luktar det ingenting iaf och jag ska väl ta och börja plugga matte igen..
La´mama

Det misstaget, att stänga toa dörren, kommer jag förhoppningsvis aldrig göra om. Förlåt bästaste Sofian o kissekatterna!! <3
Ska man se något positivt i det hela fick du i alla fall testa moppen ordentligt :p
Mysigt var det i alla fall att få rå om dig lite grann här hemma, o super goda biffar blev det!
puss o kram <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR