Svampbob!

När jag kom hem från skolan idag så väntade det två brev på mig, ett ifrån skolan och ett tjockare ifrån IMBUSY.SE hähä!

Örhängen, visitkort och armband.

Örhängena och armbandet!


Det som var lite tråkigt var att bakdelen skulle skruvas dit, så det går inte att ha vanliga pluppar :(
men funderar dock på att köpa en sån där grej med massa örhängen på i olika storlekar och färger, som bl.a. finns att köpa på H&M. Och sen då bara ha ett svampbob-örhänge åt gången, dessutom ska jag ta ett till hål någon gång snart!
Måste bara våga..

Trots att det gjorde lite ont att ta i dem (1,5 mm tjocka stift!) och att det var "skruv" så är jag överlag väldigt nöjd!
Väldigt snabbt levererat så ett stort plus till det!

Då kommer man få se de där örhängena på dig imorgon då antar jag! ^^

Sv; Håller verkligen med dig. Sedin hade gärna fått vinna för min del. Och Hellner vann ju faktiskt Årets Manlige Idrottare så han kom ju inte hem tomhänt direkt...




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR