frustration

Väldigt okul att jag måste köpa massa sakeeeer. Byxor, linnen, strumpor, trosor..
Och sen äre ju det här med att ringa till ungdomshälsan och sen måste jag boka klipptid också.

Det här med frisörer är ju helt omöjligt, varje gång måste jag leta efter en ny eftersom den gamla var relativt värdelös.
Klippoteket går jag inte till, alldeles för dyrt och har dåliga erfarenheter därifrån.
Så jaa, mormor here I come typ? Nae men jag ska nog klippa av alllt hår redan nu, eftersom allt gick av när jag duschade igår. KUL!
Ah, HEJ ful låtsas lång page!

herrå

sommaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar

Vadå gick av? :O

La´mama

Men gumman då vi kan göra stan'n osäker när du vill.

Du har väl inte glömt den stoora pengen mormor gett dig?

Börjar håret gå av är det nog hög tid att klippa sig....och mormor vill jag inte bli riktigt än. ;)

Jag hör av mig i morgon <3 <3 <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR