***

Efter skolan kom mamma och hämtade mig, stannade och handlade fika i Linghem och så fikade när vi kom hem till mig!
Mitt i fikat (av någon anledning) så ringde mamma till veterinären och rådfrågade om bajskatterna här hemma. De sa att vi skulle byta till ett "diet"foder! Klockan var då kvart över 4 och Djursjukhuset Jägarvallen stängde 5. Vi skyndade oss - köpte en påse och fick en ask med annan mat på köpet. Sen till Biltema och köpa digitalvåg och sen hem och laga mat :D
Efter det så hjälpte jag mamma med engelska läxan och efter Bonde söker fru så åkte hon hem.

Nu blire att typ sova lite!


La´mama

Tack för en mysig eftermiddag och kväll! :)

Sov så gott, pussa på Pucko och Oboy`från mig :)

Puss o kram till dig med <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR