A lot to do...

Imorn hade jag jag tänkt att hinna med mycket, eller ah - vi hade tänkt att göra det:
- Diska efter frukost
- Tvätta bilen
- Åka till Gittan och Lennart och äta lunch vid 1 eller så.
- Åka hem till mamma och göra pepparkakor.
- Handla lite kanske.
- Filmmys med brodern (och Erik såklart, vi är ju här hemma liksom..) - vi ska äntligen se Cars 2!

Katterna kommer troligen vara ensamma hemma en hel del imorn, men det har de ju klarat förut :)

Ovisad bild, par veckor gammal!

Igår hade jag föresten utvecklingssamtal och pappa var med. Hade bara 5% frånvaro och i alla ämnen hade jag "högt omdöme", så det känns bra!

Nu ska vi pallra oss till sängs, har varit så trött hela veckan att jag en gång till och med somnat på bussen och missade hållplatsen..
Natti!
La´mama

Mys pys blir det! Vi ses i morgon :)

Puss o kram!!

Jossan

haha så söta! xD

Mimmi

På jakt efter den perfekta julklappen? Luffy's Jumpsuit! besök oss på hemsidan eller hör av dig till mig för erbjudanden! =D



http://www.luffys.se




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR