28 maj

Peter fyller år :)

Igår var jag så väldigt trött, så innan 8 gick jag ut till mig och kollade på film.

Idag så åkte jag till skolan:
IUP - datasalen och skriva om rymdskeppet, fick reda på Kemi betyget; VG!!!!!!!! fick 26p på nationella :D EmmaH fick bara 25 (aa)
Tyska - se på film och prata med Axel om betyget. Har stark VG nu (längtar faktiskt till det nya betygsystemet) men jag lyckades få honom att gå igenom alla resultat och sånt i helgen. Håller tummarna hårt så kanske jag får MVG, troligen inte men jag hoppas.
Bild - gjorde klart bilden, den blev lite snygg faktiskt!
SO - datasalen och skriva om rymdskeppet
lunch
SO - datasalen och skriva om rymdskeppet
NO - fick åka hem 20 i 3 :D asnice faktiskt, vi hade ju ändå ingenting att göra så :D



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR