26 maj

Igår kom Erik hit <3 Han muntrade upp mig lite. Linnea, jag, Johan och Erik åkte och hyrde film - Snuten i köpcentret(?) och sen någon mera. Den var faktiskt rolig ^^ Sen gick vi ut och sov vid halv 10.

Idag åkte Erik runt halv 6, min klocka ringde 8. Astrött var jag då xd Gick upp typ nio, lite innan.
Satte på en film - Marley och jag - och åt frukost. Det är troligen världens bästa djurfilm eveeeeeeeer! hihihi.
Sen när Linnea åkte till fader så hämtade jag posten. Mina kläder från Ellos hade kommit!
En typ.. aprikos klänning, och den satt bra! Så den ska jag behålla. Men bikinin, en svart med mönster, blev inte så bra. Mor hade sagt att jag kunde ha 34/36 i överdelen, nähädå. MINI! Men underdelen är iaf bra. Så jag får se om jag skickar tillbaka den eller inte.

Nu - spela, och sen MÅSTE jag plugga.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR