2 maj

30 april, fredag - Stäke, Calle och Alex hämtade oss i Linköping. Kul vare ^^ Sen så var vi hos Calle till sisodär halv 12. Vi hade faktiskt kul :)

Igår slappade vi mest i lägenheten, sen åkte vi till Stenab en kortis. Väl hemma hos mor så letade jag kläder, duschade och klädde på mig. Protesterade emot att vi skulle på 50års fest. Överraskningsfest vare, lyckat blev det också. Erik kom och hämtade mig efter en timma.
Vi åkte in till stan och tittade på bilar. Efter mycket så stod vi på donken parkeringen, jag mådde illa och Erik var snäll att skjutsa hem mig, bädda och vara hemma och ligga i sängen hela kvällen och natten istället för att kolla på race.
Älskar dig såååå mycket älskling, tack ♥♥

Idag så slappade vi, åkte snabbt till ica, hem, äta, chips, film, mysa.

Nu är jag hemma hos pappa, får inte träffa älskling förrän tidigast på fredag :(



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR