27 mars

25 mars, torsdag - skola och hundvakt, gick och la mig skapligt.
26 mars, fredag - skola, först musikal som 9c hade gjort. Riktigt bra var den. Sedan pluggade vi till no provet de resterande lektionerna typ.
Sista lektionen hade vi noprov, väldigt bra gick det. Bara g-prov men ändå.
Erik kom och hämtade oss, vi åkte hem och kollade på Martin och Angelicas hundvalp och sedan åkte vi hem till Erik. Lite hockey och let's dance på kvällen.

Idag, lördag - vaknade upp bredvid Erik, åt, gick nästan vilse i Linghem, vi åkte hem till pappa.
Vid halv 2 åkte han hem och jag fixade mig inför min kusin Marias firande.
Åkte till henne vid 3 och sen åkte Peter, jag och mor hem vid kvart i 9.

Nu har jag svullat chips och ska väl svulla lite choklad för att sedan gå ut och lägga mig i min förhoppningsvis nya mjuka säng :)
+ sakna Erik lite grann...



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR