8 juli

Smultronstället i tisdags; maassaa folk ^^ Glassen var god iaf :) Och Erik var ju bäst ofc. På kvällen kollade vi på Planet Earth.
Igår så mådde jag inte bra på morgonen, hade svårt att andas, mådde illa, ont i magen och så. Kom upp ur sängen vid en sisodär 12, halv 1 kanske. Åt och tittade på Family Guy och sen Day after Tomorrow. Ungefär mitt i filmen, klockan 3, kom Erik hem. Förvånad blev jag eftersom han inte slutar förrän 4. Han såg lite arg ut där han stod i dörrhålet och frågade varför jag inte svarat. Men min mobil hade tydligen fått fnatt, för jag hade inte fått några sms eller samtal. Så stackars Erik trodde jag var död och var jätte orolig ♥ Sen åkte han igen och kom hem en timma därefter.
På kvällen åkte vi först till Netonnet och sen till affären och sen till pizzerian. När vi kom hem så satte vi igång 2012 och åt pizza/hamburgare.

Idag ställde jag klockan på halv 9, kom upp 9. Nu har jag bara suttit i soffan med datan i knäet. Ska'la ta och äta mat nu.

tjoo



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR