a monkey needs to dance, so do you

  But that January evening when the house was empty and a pale and watery moonlight cast the room into white ghostliness, and our favourite music was playing, he and I touched each other where we had never touched befor and made love.  "

Ett litet citat ur boken som jag läser på engelskan, den heter 'dear nobody' - passar mig lite sådär. Juste, det är säkert massa fel för s funkar inte i bland och så är jag sämst på att stava xd

Aja, jag har vart i skolan idag.
Svenska - fy fan vad sur jag var på Marie ! hon kan ju ingenting...
Tyska - satt med Josse och typ övade till provet
Idrott - hade teori om idrottsskador med Jonas

Lunch - gjorde en kissekatt av två tallrikar, två glas och en kniv. Elin var pervers och sa att det var en kuk..

Matte - dissarhumöret tog över och så typ.. ah
Svenska - var helt inställd på att det var sista lektionen och engelska, men nej då.. Jag satt iaf och läste och fick tillbaka min uppsats. Marie är helt sjuk, och jag fattade liksom inte vad hon bedömt?
Engelska - redovisade musiken för Annika och så satt vi inne i klassrummet och tjötade lite och läste en liiiten bit ;)

Sen nu ska jag läsa mera, fick nämligen läxa i engelskan att läsa 10 sidor i boken ! Oh shit va mycket!

aja, ciao



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR