the best

Igår kommer jag inte ens ihåg vad jag gjorde xd

Och idag vaknade jag typ 10, gick upp 11. Sen när Anneli kom in och innan vi skulle äta, gick vi ut till hingsthagen med grimmorna - egentligen bara för att ha dom med. Men sen tog Anneli på grimman på Dropi, och sen gick hon fram - medan jag höll i Dropi - till Tvistur men grimman. (bara egentligen för att han skulle känna att det var okej att ha en grimma bredvid sig) Men han stod så lugnt och stilla, så snart var grimman på plats :) Vi gick runt i hagen lite granna, och sen släppte vi dem.
uh, min pojke börjar mogna <3

Nåväl, imorgon blire träning inne på himpan för Fredrik Sandberg. Pass, pass, pass, pass...
På kvällen ska jag bara ta det lugnt :D Anneli & pappa far till Granmyra och Linnea & Johan åker till familjen Jarl's. Så jag får vara katt-/hund-/hästvakt.
Har ju Dexter som kan underhålla mig (;

tjålle


läänge sedan nu.
but still cute, yes!



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR