Pank och kurrkurr i magen

Dagen:

Matte - fick en mattebok, så nu kan jag räkna mitt kvarvarande kapitel!
Lunch - försökte lugna My inför hennes Gardasil-spruta. Hoppas att du inte dött än! ;)
Engelska - Josefin gone mad typ? Hähä! 
Låååång rast - Åkte till stan för att betala körskolan, och så var det SJÄLVKLART obemannat just då.. Så vi satte oss och fikade istället!
Marken & växternas biologi - Jaa, segt?

Efter skolan så åkte jag till stan och betalade. Kom till Väster Tull 15.54 och min buss gick 16.06 där ifrån - blev klar 16.04!

Är nu 10.340kr fattigare och har lagt upp en ny plan på mitt sparande = det som är kvar av studiebidraget när jag får det nya åker in på sparkontot + 100kr av det nya studiebidraget. :)

Nu har jag precis stillat mitt kurrkurr i magen med hjälp av köttbullar och makaroner!

Jag lever fortfarande!

La´mama

Bra att du tänker på att bygga upp en ny liten buffert :))




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR